Veelgestelde vragen in de voorverkoop

Hieronder de antwoorden op een aantal veelgestelde vragen tijdens de voorverkoop. Staat uw vraag er niet bij? Mail hem naar algemeen@dekleinekomedie.nl en u krijgt zo snel mogelijk antwoord.

Wanneer start de algemene voorverkoop van seizoen 2019-2020? 
De voorverkoop start op zaterdag 25 mei. Daartoe dient u vanaf woensdag 22 mei vanaf 12.00 uur een inlogtijd en inlogcode aan te vragen met uw e-mailadres. Klik hier voor meer informatie over de algemene voorverkoop.

Klik hier om een inlogtijd en inlogcode aan te vragen voor zaterdag 25 mei.

Bent u Vriend? Klik dan hier om in te loggen.

Met welke browser kan ik het beste kaarten bestellen en hoe werken de cookies?

  • Wij raden u aan om uw bestelling tijdens de voorverkoop via desktop, laptop of tablet te doen. 
  • Het kaartverkoopprogramma werkt het beste in een actuele versie van Google Chrome, Mozilla Firefox of Safari.
  • Zorgt u ervoor dat uw computer cookies accepteert? Deze zijn nodig om uw bestelling te kunnen afronden. Hoe u uw cookies weer kunt inschakelen leest u in deze handleiding. Maak in de handleiding eerst uw keuze met welk apparaat u kaarten wilt kopen (desktop, tablet) en vervolgens uw browser. Volg dan de stappen hoe u uw cookies aanzet. 

Ik ben verhinderd op 25 mei. Hoe kan ik dan toch kaarten bestellen?
U kunt iemand anders vragen dit voor u te doen. Zij hebben dan het volgende van u nodig: uw e-mailadres en inlogcode (voor de Algemene voorverkoop). Voorts uw volledige adres, uw bankrekeningnummer en natuurlijk uw wensenlijstje.

Ik ben Vriend. Vanaf wanneer kan ik bestellen?
Voor Vrienden is de voorverkoop op 18 mei gestart. De Vriendenverkoop duurt tot zaterdag 25 mei 10.00 uur. Met het klantnummer en wachtwoord in de begeleidende brief bij het programmaboekje kunt u inloggen en uw kaarten bestellen. 

Ik heb een Vrienden aanmeldformulier ingevuld maar geen bevestiging ontvangen. Kan ik nu wel bestellen?
Als u geen bevestiging heeft ontvangen, of er zat bij het programmaboekje geen brief met inloggegevens voor de Vrienden Voorverkoop, hebben wij de aanmelding te laat ontvangen. U kon tot 1 april 2019 Vriend voor 19-20 worden. Hierna is de aanmeldingsperiode gesloten. 

Kan ik alleen via internet kaarten bestellen? Wat moet ik doen als ik geen computer heb?
U hoeft natuurlijk niet op een eigen computer te werken. Wellicht kunt u bij een kennis terecht. Als dit geen optie is, kunt u contact opnemen met de kassa van De Kleine Komedie. (voorafgaand aan de voorverkoop)

Ik ben Vriend maar ik ben mijn brief met inloggegevens kwijt of ik heb deze brief nooit ontvangen
Het adreslabel dat bij uw programmaboekje zit, is, als u het uitvouwt, uw Vriendenbrief met uw klantnummer en wachtwoord. Als u uw brief kwijt bent, kunt u bellen met de kassa. Zij kunnen u helpen aan deze gegevens.

Ik zit in een rolstoel/ik heb een fysieke handicap. Hoe kan ik dan het beste kaarten bestellen?
Bel met de kassa van De Kleine Komedie. We hebben specifieke plekken voor rolstoelgebruikers, die alleen via de kassa kunnen worden besteld. Met een fysieke handicap is overleg ook wenselijk, zodat binnen de mogelijkheden van ons theater en uw handicap de beste plekken kunnen worden gereserveerd.

Kan ik met theaterbonnen/podiumcadeaukaarten betalen in de vvk?
Als u bent aanbeland bij de betaling van uw bestelling, kunt u kiezen voor Podiumcadeaukaarten of De Kleine Komedie bonnen als betalingswijze. In de bevestigende e-mail wordt dan verder uitgelegd hoe verder te handelen.

Op welke manieren kan ik mijn bestelling betalen?
U kunt betalen met iDEAL, De Kleine Komedie bonnen (DKKbonnen) of Podiumcadeaukaarten.

ALS DE VOORVERKOOP IS BEGONNEN:

Hoe kan het dat sommige voorstellingen zo snel zijn uitverkocht?
Sommige voorstellingen zijn heel populair. Zelfs met een maximum van 4 kaarten per voorstellingsreeks per klant, is een voorstelling met 500 stoelen bij de 125e klant al uitverkocht.

Ik heb geen bevestiging ontvangen in de mail, wat nu?
Binnen de voorverkoop verstuurt de website van De Kleine Komedie in een hoog tempo veel e-mails. Bij sommige providers wordt dit gezien als verdacht en worden we even in de spamfilter tegen gehouden. Zit de bevestigende mail niet in uw spambox, bel even met de kassa om te kijken of uw boeking is gelukt.

Ik heb gekozen voor e-tickets en geen mail ontvangen na mijn bestelling, wat nu?
Binnen de voorverkoop verstuurt de website in een hoog tempo veel e-mails. Bij sommige providers wordt dit gezien als verdacht en worden we even in de spamfilter tegen gehouden. Zit de bevestigingsmail met uw e-tickets niet in uw spambox, stuur dan een mail naar kassa@dekleinekomedie.nl en helpen wij u verder. 

Ik heb een fout gemaakt in mijn bestelling, wat moet ik doen?
U kunt opnieuw uw bestelling doen op de site. Mocht dat niet lukken, bel of mail met De Kleine Komedie.

Het lukt mij niet om mijn winkelmandje af te rekenen, wat gaat hier mis?
Het kan zijn dat uw cookies zijn uitgeschakeld. En deze cookieondersteuning heeft onze site nodig om uw bestelling te plaatsen. Hoe u uw cookies weer kunt inschakelen leest u in deze handleiding.

Kan ik mijn inlog vaker gebruiken?
Uw inlogtijd-code kunt u vaker gebruiken. Als de inlogtijden zijn vervallen kunnen Vrienden van De Kleine Komedie op een rustiger tijdstip inloggen om eventueel nieuwe (of meer) kaarten te bestellen. Let wel: bij voorstellingen waar een maximum van 2 per voorstellingreeks geldt, kunt u op deze manier wel meer kaarten bestellen, maar die worden er door ons wederom uitgehaald, ook als u voor e-tickets heeft gekozen. Mocht u door omstandigheden uitgelogd zijn maar heeft u geen bestelling kunnen afronden en kunt u niet opnieuw inloggen? Bel dan tijdens de voorverkoop met de kassa van De Kleine Komedie.

Cookies

We maken gebruik van cookies zodat u onze website prettiger kunt gebruiken. U kunt hierover meer lezen in ons privacystatement.

Privacystatement

X