Veelgestelde vragen in de voorverkoop

Hieronder de antwoorden op een aantal veelgestelde vragen tijdens de voorverkoop. Staat uw vraag er niet bij? Mail hem naar algemeen@dekleinekomedie.nl.

Zaterdag 20 mei 2017

Veelgestelde vragen in de voorverkoop

Wanneer start de algemene voorverkoop?
De algemene voorverkoop start op zaterdag 20 mei. U kunt vanaf woensdag 17 mei een inlogtijd en inlogcode aan te vragen met uw e-mailadres. Klik hier voor meer informatie over de algemene voorverkoop.

Logt u zaterdag 20 mei 's avonds in, of zondag 21 mei, dan vraagt u ook een inlogtijd aan maar kunt u direct daarna bestellen.

Ik zie 22 mei staan als ik kaarten wil bestellen. Moet ik eerst inloggen?
Ja, de voorverkoop duurt tot en met zondag 21 mei. Indien u op zaterdag 20 en zondag 21 mei kaarten voor het nieuwe seizoen wilt bestellen, moet u eerst inloggen (zie hierboven). Vervolgens kunt u direct kaarten bestellen. De losse kaartverkoop start op maandag 22 mei.

Wanneer start de losse kaartverkoop?
De losse kaartverkoop start op maandag 22 mei.

Ik ben Vriend. Tot wanneer kan ik bestellen?
Voor Vrienden startte de voorverkoop op 13 mei. Vrienden kunnen tot zaterdag 20 mei 10.00 uur met voorrang kaarten kopen.  

Met welke browser kan ik bestellen en hoe werken de cookies?
Wij raden u aan om uw bestelling tijdens de voorverkoop via desktop, laptop of tablet te doen.

Het kaartverkoopprogramma werkt het beste in een actuele versie van Google Chrome, Mozilla Firefox of Safari.

Zorgt u ervoor dat uw computer cookies accepteert? Deze zijn nodig om uw bestelling te kunnen afronden. Hoe u uw cookies weer kunt inschakelen leest u in deze handleiding. Maak in de handleiding eerst uw keuze met welk apparaat u kaarten wilt kopen (desktop, tablet) en vervolgens uw browser. Volg dan de stappen hoe u uw cookies aanzet.

Hoe kan het dat sommige voorstellingen zo snel zijn uitverkocht?
Sommige voorstellingen zijn heel populair. Zelfs met een maximum van 4 kaarten per voorstellingsreeks per klant, is een voorstelling met 500 stoelen bij de 125e klant al uitverkocht.

Ik heb geen bevestiging ontvangen in de mail, wat nu?
Binnen de voorverkoop verstuurt de website van De Kleine Komedie in een hoog tempo veel e-mails. Bij sommige providers wordt dit gezien als verdacht en worden we even in de spamfilter tegen gehouden. Zit de bevestigende mail niet in uw spambox, bel even met de kassa om te kijken of uw boeking is gelukt.

Hoe ontvang ik mijn kaarten thuis?
U kunt in het nieuwe seizoen kiezen voor:

  • Verzenden (papieren tickets) (Verzendkosten € 2,50)
  • E-ticket (in combinatie met iDEAL)
  • E-ticket (nazending - in combinatie met cadeaukaart/bon/overmaken)

Ik heb geen e-tickets in de mail ontvangen, wat nu?
Binnen de voorverkoop verstuurt de website van De Kleine Komedie in een hoog tempo veel e-mails. Bij sommige providers wordt dit gezien als verdacht en worden we even in de spamfilter tegen gehouden. Zit de mail met uw e-ticket niet in uw spambox, stuur dan een mailtje naar kassa@dekleinekomedie.nl en dan helpen wij u verder. 

Ik heb een fout gemaakt in mijn bestelling, wat moet ik doen?
Heeft u uw bestelling nog niet afgerond? Dan kunt u uw bestelling opnieuw doen op de site. U moet dan wel nieuwe stoelen kiezen. Mocht dat niet lukken, bel of mail met De Kleine Komedie.

Het lukt mij niet om mijn winkelmandje af te rekenen, wat gaat hier mis?
U moet voor alle voorstellingen in uw winkelmandje stoelen kiezen.
Het kan ook zijn dat uw cookies zijn uitgeschakeld. En deze cookieondersteuning heeft onze site nodig om uw bestelling te plaatsen. Hoe u uw cookies weer kunt inschakelen leest u in deze handleiding.

Ik zit in een rolstoel/ik heb een fysieke handicap. Hoe kan ik dan het beste kaarten bestellen?
Bel met de kassa van De Kleine Komedie. We hebben specifieke plekken voor rolstoelgebruikers, die alleen via de kassa kunnen worden besteld. Met een fysieke handicap is overleg ook wenselijk, zodat binnen de mogelijkheden van ons theater en uw handicap de beste plekken kunnen worden gereserveerd.

Op welke manieren kan ik mijn bestelling betalen?
U kunt betalen met iDEAL, De Kleine Komedie bonnen (DKKbonnen), Podiumcadeaukaarten of overmaken. Vervolgens kiest u voor 

Kan ik met theaterbonnen/podiumcadeaukaarten betalen in de voorverkoop?
Als u bent aanbeland bij de betaling van uw bestelling, kunt u kiezen voor Podiumcadeaukaarten of De Kleine Komedie bonnen (DKKbonnen) als betalingswijze. In de bevestigende e-mail wordt dan verder uitgelegd hoe verder te handelen.

Ik ben verhinderd op 20 mei. Hoe kan ik dan toch kaarten bestellen? 
U kunt iemand vragen die u vertrouwt om kaarten voor u te bestellen. Zij hebben van u nodig om dit te kunnen doen: uw e-mailadres en inlogcode (voor de Algemene voorverkoop). Voorts uw volledige adres, uw bankrekeningnummer en natuurlijk uw wensenlijstje, en wat te doen als er iets niet voorradig is. Mocht dit geen optie zijn, neem dan contact op met de kassa.

Kan ik alleen via internet kaarten bestellen? Wat moet ik doen als ik geen computer heb?
U hoeft natuurlijk niet op een eigen computer te werken. Wellicht kunt u bij een kennis terecht. Als dit geen optie is, kunt u contact opnemen met de kassa van De Kleine Komedie. 

Meer nieuws