De Règâhs
-
di 18 mei20.15 uur
1 normaal € 26,50 Rang 2 normaal € 24,50 Rang 3 normaal € 20,50 Rang 4 (Beperkt zicht) normaal € 14,00
Wat het is? Virtuoos gitaarspel, tintelend taalgebruik en een hele hoop Haagse humor. Een onweerstaanbare mix. De Règâhs zijn de eigen hofstadsgrenzen dan ook allang ontstegen. Overal worden ze massaal gestreamd, en in het hele land trekken ze volle zalen. Maar ja, als je met zoveel gemak die complexe flamencomuziek neerzet, en die aanstekelijke gipsy jazz, dan kun je wel wat. En dus zingen steeds meer studenten en andere jongeren Den Haag Olé en Jè Bent Ut Voâh Mè. Met Groeten uit Den Haag brengen De Règâhs een saluut aan al hun fans in heel Nederland. Als was het een muzikale ansichtkaart. En dat is het!
Credits
Johan Frauenfelder: flamencogitaar, basgitaar, zang, muziek en teksten
Roy de Rijke: gipsy jazz gitaar, zang
Ron van Holland: percussie en zang